קפיטל פקטור משיגים לכם מימון בתנאים הטובים ביותר

smartphone 03-6133999

בלוג

פוסטים עדכניים בנושא משכנתאות

האם כדאי לקחת משכנתא צמודה למדד

8 מרץ, 2017

הבית החדש עומד כבר בפתח החלום, הרצון להפסיק ולשכור דירה נוכח תשלומים בלתי פוסקים וגבוהים, עומדת על הפרק, הרצון לשינוי כבר בפתח. מה עושים? מה חשוב לדעת לפני שלוקחים משכנתא? מהי ריבית משכנתא טובה? שאלות כאלה ואחרות לרבות ייעוצו של היועץ המקצועי, תעמודנה לצד השאלה העיקרית, כל מה שרציתם לדעת על הצמדה, מדד ועל משכנתא בו זמנית.

משכנתא צמודה למדד

על משכנתא וסוגי ריביות

הבנקים מציעים היום קשת רחבה של מסלולי משכנתא, זה לא פשוט לאדם מהשורה להתמקצע בכל סוגי המסלולים המוצעים. צריך להבין שמשכנתא טובה מורכבת משני גורמים (לפי הסדר הזה): המסלולים הנכונים ביותר והריביות הנמוכות ביותר. על מנת לחדד את הנקודה, לפעמים מוצע ללקוח מסלול בריבית נמוכה שעל פניו נראה אטרקטיבי ביותר! אך הלקוח לא יודע שעדיף לו לבחור מסלול אחר בריבית מעט גבוהה יותר. לבניית תמהיל משכנתא יש משמעות עצומה על הריבית המצטברת שיחזירו הלווים לאורך חיי ההלוואה.

 

על הצמדה ועל יתרון

האם כדאי לקחת משכנתא צמודה למדד? התשובה מורכבת מכדי שנוכל לבטא אותה בכמה שורות. אם ננסה לתמצת, ללקוח שמעוניין בהחזר חודשי נמוך או לקוחות שעקב הכנסתם הנמוכה הם מחויבים על ידי הבנק לעמוד בהחזר מסוים, כדאי לשקול בחיוב אפיק צמוד. כיוון שהוא מאפשר החזרים חודשיים נמוכים (בתחילת חיי המשכנתא). מצד שני, סביר להניח שהחזרים אלה ילכו ויגדלו עם השנים ובנוסף יתרת הקרן עלולה שלא לקטון בכלל (ואף לעלות) בשנים הראשונות. לכן, כאשר שוקלים לשלב אפיקים מדדיים מומלץ לבדוק אינפלציה עכשווית וצפי אינפלציוני לשנים הבאות.

 

קפיטל פקטור הינה חברה לייעוץ משכנתאות המספקת שירותי ייעוץ לאנשים פרטיים וליזמי נדל"ן. קפיטל פקטור תשיג את המשכנתא המשתלמת ביותר עבורכם ותחסוך לכם עשרות אלפי שקלים.

מעוניינים בייעוץ עם מומחה למשכנתאות? השאירו פרטים לתיאום פגישה

    שלח
    הוספת הודעה
    למאמרים נוספים:
    משכנתא לסגירות חובות

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    איך להקטין החזר חודשי על הלוואות באמצעות משכנתא לסגירות חובות או משכנתא מוחקת

    משכנתא לבעלי חשבון מוגבל

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    משכנתא לבעלי חשבון מוגבל או מי שעומד לפני פשיטת רגל

    משכנתא לאיחוד הלוואות

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    משכנתא לאיחוד הלוואות כפתרון להקלה בהוצאות החודשיות

     

    יצירת קשר

      accessible
      כלי נגישות

      Powered by - Wemake

      close לורם לורם לורם