קפיטל פקטור משיגים לכם מימון בתנאים הטובים ביותר

smartphone 03-6133999

בלוג

פוסטים עדכניים בנושא משכנתאות

איך לקחת משכנתא נכון

13 מרץ, 2017

כלל ראשון במשכנתא – הקפד על החזר חודשי מותאם ליכולתך

כאשר הדבר מגיע אל לקיחת משכנתא ישראלים רבים מנסים לגמור את המשכנתא כמה שיותר מהר ועל כן הם לוקחים החזר חודשי גדול מאוד המכביד על תקציבם ומונע מהם לנהל אורח חיים רגיל.

 

זוהי כמובן טעות וחשוב מאוד שההחזר החודשי יתאים למשכורות שני בני הזוג ולא יהווה יותר מ30% מיכולת ההחזר החודשית של בני הזוג. זכרו כי ככל שההחזר החודשי יותר גדול כך סביר שאיכות חייכם תרד, אין שום סיבה להפסיק לחיות בעקבות תשלומי המשכנתא.

 

משכנתא טובה

 

כללי שני במשכנתא – אל תתבייש להתמקח עם הבנק

בכדי להגיע למשכנתא הטובה והמתאימה ביותר עלינו להתמקח עם הבנק על כל פרט ופרט, גם אם אינכם אוהבים לעשות זאת הרי שזכרו כי מדובר באחת ההוצאות הגדולות בחייכם ולכל פרט בה יש משמעות של עשרות אלפי שקלים.

 

אחת הדרכים הטובות ביותר להתמקח עם הבנק היא לבצע סקר שוק ולהבין מה התנאים השונים שמציע כל בנק ובנק, כך נדע האם נוכל לקבל עסקה טובה יותר ומה אנו יכולים לעשות בכדי לצאת כאשר ידנו על העליונה.

 

כלל שלישי במשכנתא – זכור את נושא הריבית

הריבית היא נתון מפתח כאשר הדבר נוגע אל המשכנתא, ככל שהיא יותר גדולה כך תשלמו יותר כסף בסופו של יום, כאשר לשבריר אחוז בריבית יכולה להיות משמעות של עשרות אלפי שקלים.

 

כאשר אתם ניגשים אל המשכנתא עליכם להחליט האם לקחת משכנתא עם ריבית משתנה או ריבית קבועה או לשלב בין השניים. ריבית קבועה היא כמובן בטוחה יותר בעוד הריבית המשתנה יכולה להניב חיסכון גבוה יותר אך היא גם מסוכנת יותר.

 

טיפים נוספים על ריבית משכנתא טובה.

 

כלל רביעי במשכנתא – היעזר ביועצים חיצוניים

בכדי אכן להגיע לתוצאה המיטבית במשכנתא כדאי ומומלץ ללכת ולהתייעץ עם נותני שירות מקצועיים אשר יוכלו לומר לנו מה כדאי לעשות ועל איזה פרטים חשוב שנתווכח עם הבנק ואילו פרטים אינם כה חשובים.

 

מכיוון שמדובר בנושא כה מורכב וסבוך, הרי שכל עזרה היא מבורכת ויכולה לחסוך לנו בסופו של יום כסף רב. בנוסף היועצים מספקים חוות דעת חיצונית ואובייקטיבית להצעות הבנק מה שמגביר את תחושת הביטחון שלנו ומאפשר לנו לחתום בלב שלם על המשכנתא.

 

כלל חמישי במשכנתא – בחר נכס המתאים לתקציבך

רבים שוכחים כי אחת הדרכים לחסוך במשכנתא היא מראש לבחור בנכס זול יותר אשר יתאים יותר לתקציבנו ולא יגרום לנו לשעבד את עצמנו אל סכומים מטורפים שלא נוכל לעמוד בהם.

 

לכן בעת קניית הנכס חשבו כבר על המשכנתא שתצטרכו לקחת בכדי לממנו והחליטו האם תוכלו לעמוד בה או שמא מדובר בהוצאה כספית גדולה מדי שתכביד על כיסכם ותמנע ממכם להנות מהנכס אותו קניתם. אין כל פסול להחליט לא לקנות נכס מכיוון שהמשכנתא שתצטרכו לקחת תהיה גדולה עליכם, ההפך מדובר בצעד חכם ונכון.

מעוניינים בייעוץ עם מומחה למשכנתאות? השאירו פרטים לתיאום פגישה

    שלח
    הוספת הודעה
    למאמרים נוספים:
    משכנתא לסגירות חובות

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    איך להקטין החזר חודשי על הלוואות באמצעות משכנתא לסגירות חובות או משכנתא מוחקת

    משכנתא לבעלי חשבון מוגבל

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    משכנתא לבעלי חשבון מוגבל או מי שעומד לפני פשיטת רגל

    משכנתא לאיחוד הלוואות

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    משכנתא לאיחוד הלוואות כפתרון להקלה בהוצאות החודשיות

     

    יצירת קשר

      accessible
      כלי נגישות

      Powered by - Wemake

      close לורם לורם לורם