קפיטל פקטור משיגים לכם מימון בתנאים הטובים ביותר

smartphone 03-6133999

בלוג

פוסטים עדכניים בנושא משכנתאות

איך מחשבים החזרי משכנתא

13 מרץ, 2017

חישוב החזרי משכנתא לא רק למתמטיקאים

להבדיל ממה שאנו נוטים לחשוב חישוב אינו רק לשימושים מתמטיים אלא יש לו משמעויות לכל אחד ואחד מהאנשים הפשוטים. הדוגמא בה אנו נעסוק היא חישוב החזרי משכנתא והמשמעויות העמוקות שיש לחישוב נכון שלהם. המשכנתא הן העסקאות הכלכליות הגדולות ביותר שבתי האב במדינת ישראל עוסקים בהן יש לזכור זאת כאשר אנו ניגשים אל ביצועיהן.

 

מכאן החשיבות העצומה בחישוב נכון של החזרי המשכנתא, החישוב אינו רק שאלה תיאורטית של כמה נקבל בחודש אלא גם נוגע לצדדים פרקטיים יותר שבהם אנו צריכים להחליט כמה מהתקציב החודשי שלנו נקדיש למשכנתא.

 

חישוב החזר משכנתא

 

כיצד זה נעשה בפועל?

חישוב ההחזרים בפועל אינו כה מסובך מרגע שמבינים את עקרונותיו. חשוב להבין כי החזר המשכנתא נקבע בראש ובראשונה לא רק מהיקף ההלוואה אלא גם מגובה הריבית על ההלוואה. מכיוון שההלוואה היא לרוב מאוד גדולה הרי שהריבית משחקת כאן תפקיד משמעותי ביותר ומשפיעה על הסכום הכולל שנחזיר בסופו של יום.

 

כמובן שגודל ההחזר נקבע גם מגודל ההלוואה אותה לקחנו בהתחלה, אך משתנה משמועתי לא פחות היא השאלה לכמה זמן לקחנו את ההלוואה וכמובן שככל שלקחנו הלוואה לזמן קצר יותר כך ההחזר יהיה גדול יותר.

 

אילו החזרים חודשיים כדאי לי לקחת?

אחת השאלות הגדולות ביותר שיש לתת עליהן את הדעת בנושא החזרי המשכנתא היא מה עדיף לנו לעשות החזר חודשי נמוך לטווח ארוך או החזר חודשי גבוה לטווח קצר. החזר חודשי לטווח ארוך משמעו כי נחזיר כל חודש פחות כסף אך בסופו של יום נשלם סכום גדול בהרבה מההלוואה אותה לקחנו, הסיבה היא כמובן הריבית אותה הזכרנו לפני כן והשפעתה על ההחזרים מנגד אם נחזיר כל חודש סכום גדול יותר הרי שבסופו של דבר הסכום הכולל אותו נשלם לבנק יהיה נמוך בהרבה.

 

החיסרון של החזר גדול יותר הוא שהדבר מכביד על התקציב החודשי של המשפחה ומונע ממנה לחיות את חיינו כמו שצריך. לכן עלינו למצוא את נקודת האיזון בהחזרים החודשיים כך שמחד לא נשלם סכום גדול מדי לבנק ומנגד לא נצטרך לקצץ יותר מדי בהוצאות אחרות שלנו.

 

האם כדאי להיעזר באנשי מקצוע?

משכנתא אינה עניין פשוט כלל ועיקר וכאמור מדובר בחת העסקאות הגדולות ביותר שמשקי הבית מבצעים. עקב חשיבותה ומורכבותה של המשכנתא אחד הפתרונות הטובים ביותר להתמודד עמה הוא לפנות אל ייעוץ מקצועי אשר יוכל להכווין אותנו אל הפתרונות הטובים ביותר.

 

חשוב כי הייעוץ יהיה מותאם אלינו אישית ולצרכים והרצונות שלנו, כמו כן חשוב כי נפנה אל יועץ בעל ניסיון רב אשר חווה דבר או שניים בקריירה ויתכנן קדימה מה הם ההחזרים המתאימים לנו. חישוב החזרי המשכנתא וידיעה מה הם ההחזרים המתאימים לנו הם אחד מהדברים החשובים שנעשה בחיינו ועל כן אנו מוכרחים להיעזר בכל עזרה אפשרית.

מעוניינים בייעוץ עם מומחה למשכנתאות? השאירו פרטים לתיאום פגישה

    שלח
    הוספת הודעה
    למאמרים נוספים:
    משכנתא לסגירות חובות

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    איך להקטין החזר חודשי על הלוואות באמצעות משכנתא לסגירות חובות או משכנתא מוחקת

    משכנתא לבעלי חשבון מוגבל

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    משכנתא לבעלי חשבון מוגבל או מי שעומד לפני פשיטת רגל

    משכנתא לאיחוד הלוואות

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    משכנתא לאיחוד הלוואות כפתרון להקלה בהוצאות החודשיות

     

    יצירת קשר

      accessible
      כלי נגישות

      Powered by - Wemake

      close לורם לורם לורם