קפיטל פקטור משיגים לכם מימון בתנאים הטובים ביותר

smartphone 03-6133999

בלוג

פוסטים עדכניים בנושא משכנתאות

מה בין מס הכנסה לבין משכנתא

13 מרץ, 2017

אנו יודעים ומכירים את עניין המשכנתא כאשר העניין נוגע לאזרחי ישראל. עניים ומעמד הביניים, זוגות צעירים ומשפחות בישראל מתמודדים עם שאלת המשכנתא, ועם שאלת המסים, וכיצד לשלב בין השניים כך שחשבון הבנק לא יקרוס. לכך יש דגשים עליהם יש לתת את הדעת, ביניהם לדעת ולהבדיל בין מסי ההכנסה השונים, ביניהם מס הכנסה שלילי.

 

מיסוי מקרקעין

 

כאשר מדברים על מס הכנסה שלילי מדברים על מטרה נעלה ביותר. היכולת להותיר ולצמצם פערים חברתיים, לסייע לכל האזרחים להיות שווים בין שווים בשוק העבודה וכד, שהרי מדובר במטרה בעלת יכולת ואמצעים לשנות את פני העתיד ולו במעט.

 

מס הכנסה שלילי הפך לידוען בקרב כל אזרח בין אם הוא שכיר או עצמאי. בין אם מדובר בהכנסה מעסק או אפילו עבודה כזו או אחרת ובין אם עמד הנ"ל בתנאים כאלה ואחרים, כך למעשה הפכה הטבת המס השלילית לראויה בקרב אותם האנשים.

 

מהותו של מס הכנסה שלילי

מס הכנסה שלילי חל על אזרחים מגיל 23 ומעלה אשר יש להם ילדים. כך גם בגיל 55 על רווק בלי ילדים. התנאים של מס הכנסה שלילי מחייבים שלאותו האדם או בן זוגו, לא יהיה זכות בנכסי מקרקעין וזה לא מתייחס לדירת מגורים. כאשר לאזרח יש ילד אחד או שניים או כאשר האזרח בין 55 ללא ילדים, ההכנסות המדוברות הן כערך ולא במדויק והן נעות בין 1900 ל 5500 שח לפחות בתקופה חודשית.

 

שוב, הכול בהתאם לגיל, בהתאם למצב המשפחתי ולילדים אשר גדלים בבית אם בכלל. גם אדם ללא ילדים זכאי לזכאות כזו או אחרת וכל שינוי לרבות נישואין או דבר מחודש, עלול לשנות את פני הדברים ולהאיר אור חדש ובעיקר אחר.

 

על הבקשה ועל נוהל

כיצד זה מתרחש? כיצד ניתן להשיג מענק נוכח מס הכנסה שלילי? את הבקשה יש לקבל ולבקש עד זמן מסוים, לצורך העניין, בדיקת זכאות בגין מס הכנסה שלישי מדבר על הגשת טופס מסוים באמצעות אנשי מקצוע המבינים דבר אחד או שניים בנישה של החזרי מס, מס הכנסה והלך הדברים.

 

מיותר לציין כי ראוי ואפילו עדיף לפנות אל גוף בעל שם ומוניטין אשר יכול להציג לכם את הצלחתו בפועל. המלצות תסייענה לכם, כך למעשה תוכלו לתת את דרישתכם בידי אדם המבין הרבה מעבר בתחום ממונף זה. נכון להיום כל אדם זכאי להגיש בקשה כזו או אחרת ובפרט שהוא יודע כי ייתכן ויענה בחיוב או שלילה.

מעוניינים בייעוץ עם מומחה למשכנתאות? השאירו פרטים לתיאום פגישה

    שלח
    הוספת הודעה
    למאמרים נוספים:
    משכנתא לסגירות חובות

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    איך להקטין החזר חודשי על הלוואות באמצעות משכנתא לסגירות חובות או משכנתא מוחקת

    משכנתא לבעלי חשבון מוגבל

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    משכנתא לבעלי חשבון מוגבל או מי שעומד לפני פשיטת רגל

    משכנתא לאיחוד הלוואות

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    משכנתא לאיחוד הלוואות כפתרון להקלה בהוצאות החודשיות

     

    יצירת קשר

      accessible
      כלי נגישות

      Powered by - Wemake

      close לורם לורם לורם