קפיטל פקטור משיגים לכם מימון בתנאים הטובים ביותר

smartphone 03-6133999

בלוג

פוסטים עדכניים בנושא משכנתאות

האם כדאי למחזר משכנתא

13 מרץ, 2017

רגע לפני שתעלה השאלה האם כדאי למחזר משכנתא, יש צורך להבין מה זה מיחזור משכנתא והאם ניתן לבצע פעולה זו באופן עצמאי או האם כדאי לקחת יועץ משכנתא? מיחזור משכנתא זה הליך בו "מחזירים" המשכנתא הקיימת ולוקחים תמורתה משכנתא חדשה בד"כ בתנאים טובים יותר. הליך המיחזור יכול להתבצע בבנק המקורי או בבנק אחר. על מנת להגיע למיצוי פוטנציאלי של חיסכון, מומלץ להיעזר בשירותי חברת ייעוץ..

 

האם כדאי למחזר משכנתא

 

מהו תהליך של מחזור משכנתא

מטרת מיחזור המשכנתא הינה לשפר את תנאי המשכנתא הקיימים ולחסוך עשרות אם לא מאות אלפי שקלים של ריבית!החיסכון נובע בדרך כלל: מהוזלת הריביות ומשינוי מסלולי המשכנתא. אם כי, גם להגדלת ההחזר החודשי תהיה השפעה על תנאי המשכנתא ולכן גם על החיסכון. כדאי לפנות תחילה לבנקים אחרים ולגשת עם ההצעה הטובה ביותר שהתקבלה לבנק המקורי ולבקש השוואת או שיפור התנאים.

 

מבחינת נוחות והוצאות כספיות הנלוות למיחזור, עדיף לבצע בבנק המקורי. בביצוע מיחזור בבנק האם לא תצטרכו לשלם שוב על שמאות, תמנעו מרישום בטאבו. זאת בתנאי שבנק האם מוכן לפחות להשוות התנאים שהתקבלו מבנקים אחרים.

 

על תהליך של מחזור משכנתא

לפני שמתחילים את הליך המיחזור, יש לבדוק תחילה כדאיות מיחזור. לשם כך יש להתקשר למוקד המשכנתאות של הבנק ולבקש דוח יתרות לסילוק משכנתא. את הדוח הזה יש להעביר לחברת ייעוץ משכנתאות, על מנת לבדוק את גובה החיסכון הפוטנציאלי. ניתן לשלוח אלינו את הדוח לבדיקה. איננו גובים כסף על בדיקת כדאיות מיחזור. כנסו לקישור הבא: ביטוח משכנתא השוואת מחירים.

 

קפיטל פקטור הינה חברה לייעוץ משכנתאות, המספקת שירותי ייעוץ לאנשים פרטיים בנושאי מיחזור משכנתא ומשכנתא חדשה. כמו כן, ייעוץ וליווי ליזמי נדלן, קבוצות רכישה, תמ"א 38.

מעוניינים בייעוץ עם מומחה למשכנתאות? השאירו פרטים לתיאום פגישה

    שלח
    הוספת הודעה
    למאמרים נוספים:
    משכנתא לסגירות חובות

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    איך להקטין החזר חודשי על הלוואות באמצעות משכנתא לסגירות חובות או משכנתא מוחקת

    משכנתא לבעלי חשבון מוגבל

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    משכנתא לבעלי חשבון מוגבל או מי שעומד לפני פשיטת רגל

    משכנתא לאיחוד הלוואות

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    משכנתא לאיחוד הלוואות כפתרון להקלה בהוצאות החודשיות

     

    יצירת קשר

      accessible
      כלי נגישות

      Powered by - Wemake

      close לורם לורם לורם