קפיטל פקטור משיגים לכם מימון בתנאים הטובים ביותר

smartphone 03-6133999

בלוג

פוסטים עדכניים בנושא משכנתאות

האם כדאי יועץ משכנתא

13 מרץ, 2017

האם כדאי לקחת יועץ משכנתא? האם הייתם הולכים לבית משפט ללא עורך דין? על אותו משקל אין ללכת לבנק ללא יועץ משכנתאות. צריך להבין שבין הבנק המלווה לבין הלקוח קיים ניגוד אינטרסים מובנה. הבנק מעוניין למכור כסף ביוקר ואילו הלקוח מעוניין ללוות בזול. כתוצאה מכך יש ניגוד אינטרסים מובנה בין הבנק לבין הלקוח.

 

אי לכך, הייעוץ של הבנקאי מוטה באופן טבעי לטובת הבנק ולא חשוב כמה נחמד יהיה אליכם. משכנתא היא עסקה גדולה ומהותית ויש לה השלכות פיננסיות לגבי הלווים למשך שנים ארוכות. ישנם המון מסלולים וכל מסלול יש לו ריביות שונות, יתרונות וחסרונות משלו. בנוסף ישנם פרמטרים נוספים המשפיעים על איכות המשכנתא. מדובר בהליך מורכב וקריטי ללווים. לכן, מומלץ להיעזר ביועץ משכנתאות איכותי ומקצועי שיעשה עבורכם את כל העבודה מול הבנקים ויחסוך לכם עשרות אם לא מאות אלפי שקלים!

 

איך בוחרים חברת ייעוץ משכנתאות

 

ראשית צריך לברר שהיועץ או חברת הייעוץ הינם מורשים בבנקים. כלומר האם הבנקים מכירים באותה חברת ייעוץ. יועץ שהבנקים מכירים בו, ייתן ללקוח למלא כתבי הסמכה של הבנקים השונים. אין לעבוד עם יועץ שאין לו הרשאה. בנוסף, מומלץ לבדוק איזה רזומה יש ליועץ ומה הוותק שלו.

 

בתחום הזה לצערנו פועלים לא מעט יועצים ללא הכשרה מתאימה. לכן מומלץ לבדוק היטב את היועץ. לעיתים אנשים מתפתים לקחת ייעוץ בעלות מאוד זולה ומתפשרים על איכות היועץ. מצד אחד חסכו אלף ש"ח תשלום שכ"ט, מצד שני יש סיכוי שישלמו ביוקר על משכנתא לא מקצועית. לפעמים זול זה ביוקר!

 

קפיטל פקטור הינה חברת יועצי משכנתאות, המספקת שירותי ייעוץ ללקיחת משכנתא, ליווי מימוני ליזמי נדל"ן, השגת מימון לפרויקטים בתחום תמ"א 38, הלוואות לנדל"ן מסחרי, הלוואת לכל מטרה ועוד.

מעוניינים בייעוץ עם מומחה למשכנתאות? השאירו פרטים לתיאום פגישה

    שלח
    הוספת הודעה
    למאמרים נוספים:
    משכנתא לסגירות חובות

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    איך להקטין החזר חודשי על הלוואות באמצעות משכנתא לסגירות חובות או משכנתא מוחקת

    משכנתא לבעלי חשבון מוגבל

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    משכנתא לבעלי חשבון מוגבל או מי שעומד לפני פשיטת רגל

    משכנתא לאיחוד הלוואות

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    משכנתא לאיחוד הלוואות כפתרון להקלה בהוצאות החודשיות

     

    יצירת קשר

      accessible
      כלי נגישות

      Powered by - Wemake

      close לורם לורם לורם