צחי נבו
אז ככה…הגעתי לקפיטל פקטור עקב בעיות כלכליות. חיפשתי פתרונות כאן ושם.. כל מי שפניתי אליו, הבנתי שיגרום לי לתסבוכת נוספת… באחד הימים, ראיתי פרסום של קפיטל פקטור. עשה רושם, שזו הכתובת שאני צריך. ואכן כך. בשיחה הראשונה ענתה לי כרמית. ואז באמת הבנתי וידעתי, שהגעתי למקום הנכון. השירות והיחס שקיבלתי, לא ניתנים לתיאור. כמי שהיה במצוקה כלכלית, ובלחץ גדול מאוד, ידעה כרמית להרגיע ולהסביר את כל התהליך, ברוגע רב. בתום שנה, של תהליך מסודר ומאורגן, יצאתי לדרך חדשה. כרמית, את אלופת עולם!!!!!
ולכל מי שזקוק לעזרה כלכלית, קפיטל פקטור, היא הכתובת!!