קפיטל פקטור משיגים לכם מימון בתנאים הטובים ביותר

smartphone 03-6133999

בלוג

פוסטים עדכניים בנושא משכנתאות

למה חשוב לבדוק את שער הדולר בבחירת משכנתא

13 מרץ, 2017

רבים מאיתנו חולמים על הרגע שבו נקים משפחה ונממש את הייעוד המרכזי ה בחיינו שהוא גידול וחינוך ילדנו תחת קורת גג שתהווה את ביתנו.

 

בישראל בשונה ממדינות מערביות רבות הדבר הבסיסי ביותר לכל זוג אשר בתחילת דרכו הוא להשיג סכום ראשוני ולרכוש בית, אפילו קטן שיהווה מקפצה לעתיד ובטחון לילדים שיבואו בהמשך. זוהי נורמה מאוד מושרשת בחברה הישראלית-מהיהודי הנודד בגלות הפכנו לעם ששורשיו נטועים עמוק.

 

זוהי הסיבה שתחום המשכנתאות רק הולך ומתפתח עם השנים וכיום ישנם למעלה מ-36 מסלולי משכנתא אשר מותאמים לכל אחד ואחד הנקבעים ע"י בנק ישראל והבנקים. אותם מסלולים מותאמים על פי פרמטרים שונים, על פי יכולות כלכליות, הון עצמי ראשוני, השכלה וכדו'.

 

שער הדולר

 

היתרונות הרבים לכל הצדדים הוא ברור-מצד אחד הרוכשים אשר פורסים את המשכנתא לשנים רבות ובמסלול וריבית אשר הם בחרו והיו שותפים לה ומצד שני הבנק אשר מחזיק בנכס בתור בטחונות, מקבל רווח נקי במשך השנים על הנכס שרק מהמיר בערכו ולעיתים קרובות ממשיך הבנק וממחזר משכנתא על פי רצונותיו של הלקוח.

 

כפי אמרנו ישנם מסלולים רבים ופרמטרים משתנים שהבנקים מציעים לנו במהלך תהליך קבלת ההחלטות הראשונית לפני הרכישה של הנכס או מחזור משכנתא למטרות שונות: קיימות משכנתאות במסלול של הלוואה הצמודה למדד בריבית קבועה, הלוואה צמודה למדד בריבית משתנה הינה מסלול נוסף בו מסלולי הקרן והריבית צמודים למדד וישנה גם הלוואה ומשכנתא הניתנת בצמוד לשער הדולר לתקופה של 25 שנה.

 

בשורה התחתונה כולנו רוצים בטחון כלכלי ובישראל של העשורים האחרונים ההשקעה הטובה ביותר לעתיד כלכלי בטוח הוא ללא ספק רכישת בית שכן כרגע המגמה נמצאת ללא ספק בעלייה מתמדת ורבים אשר רכשו נכס לפני שנים לא רבות כיום מחזרו את המשכנתא והצליחו לשדרג את מעמדם אפילו עוד יותר.

מעוניינים בייעוץ עם מומחה למשכנתאות? השאירו פרטים לתיאום פגישה

    שלח
    הוספת הודעה
    למאמרים נוספים:
    משכנתא לסגירות חובות

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    איך להקטין החזר חודשי על הלוואות באמצעות משכנתא לסגירות חובות או משכנתא מוחקת

    משכנתא לבעלי חשבון מוגבל

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    משכנתא לבעלי חשבון מוגבל או מי שעומד לפני פשיטת רגל

    משכנתא לאיחוד הלוואות

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    משכנתא לאיחוד הלוואות כפתרון להקלה בהוצאות החודשיות

     

    יצירת קשר

      accessible
      כלי נגישות

      Powered by - Wemake

      close לורם לורם לורם