קפיטל פקטור משיגים לכם מימון בתנאים הטובים ביותר

smartphone 03-6133999

בלוג

פוסטים עדכניים בנושא משכנתאות

משכנתא נוספת לסגירת חובות

27 דצמבר, 2018

לעיתים לקוח הופך למוגבל מכל מיני סיבות. למשל חזרו עשרה שיקים ומעלה, חזרו הרבה הוראות קבע. במקרה שהלקוח מוגבל, הבנק לא ייתן לו משכנתא או יגדיל לו את המשכנתא הקיימת. הבעיה שההגבלה מלווה בהרבה מקרים בהוצאות לפועל ועיקולים על הנכס. בינתיים הלקוח זקוק למשכנתא על מנת לסגור חובות אך הבנק לא מאפשר לו בגלל שחשבונו הוגבל.

 

אם הלקוח לא יסגור את החובות הדבר יכול להגיע לזה שהבנק יתחיל בהליך כינוס על הדירה. לרוב, במכירת דירה דרך הליך כינוס, מחיר הדירה יהיה נמוך בכ- 20% עד 30% משווי השוק שלו. כך שלבעלי החוב לא יישאר הרבה כסף פנוי לאחר מכירת הדירה במחיר מופחת וסילוק כל החובות. חשוב לדעת שיש פתרון לבעיות אלו, גם אם כבר יש לכם משכנתא.

 

לכן, אם נקלעתם לבעיה בה אתם צריכים לשלם חוב לבנקים או לסגור תיקים בהוצאה לפועל או להציל את הבית מכונס, מומלץ לפנות לגורם מקצועי שיחלץ אתכם ממצב זה.

 

אנו בחברת קפיטל פקטור מתמחים במתן פתרונות ללקוחות מוגבלים המבקשים לקחת משכנתא נוספת על הנכס שברשותם והבנק איננו מאפשר להם.

 

מסורבי משכנתא בבנק | משכנתא נוספת לסגירת חובות

 

מה ניתן לעשות שהבנק מסרב להגדיל את המשכנתא?

גם אם הבנק סירב לתת או להגדיל לכם את המשכנתא, דעו שיש פתרון. ניתן להגדיל את המשכנתא הקיימת או לקבל משכנתא נוספת על הנכס עד 75% משוויו. אנו בחברת קפיטל פקטור מתמחים בהשגת משכנתא למסורבי בנק.

 

מי הגוף הנותן משכנתא?

המערכת הפיננסית בישראל השתכללה בשנים האחרונות. גם שוק המשכנתאות השתכלל ונפתח לתחרות. כיום ישנם מספר גופים שקיבלו רישיון מהמדינה לתפקד כמעין בנק הנותן הלוואות ומשכנתאות. כמובן שישנם גופים פחות טובים, צריך להיזהר. מומלץ להיעזר בחברת ייעוץ המכירה ענף זה על בוריו ומכירה את הנפשות הפועלות בו.

 

באמצעות חברת ייעץ מקצועית שתדע להגן על האינטרסים שלכם, תוכלו לקבל משכנתא או הלוואה בתנאים טובים, זאת גם אם אתם מוגבלים בבנק או בעלי תיקים פתוחים בהוצאה לפועל או כל בעיה אחרת. אצלנו בקפיטל פקטור אנשי מימון מהבכירים בארץ הפועלים בתחום זה שנים רבות. אנו נוכל לחלץ אתכם מהבעיה אליה נקלעתם.

 

האם ישנה גמישות עם ההחזרים?

בהחלט. ישנם מספר אפשרויות של החזרי ההלוואה. מהלוואת בלון מלא, דרך הלוואת בלון חלקי (גרייס), עד מסלול המאפשר החזרים מלאים.

 

מה קורה כאשר אין הכנסות או ההכנסות נמוכות?

גם במקרה זה יהיה באפשרותכם לקבל משכנתא נוספת על הנכס. אנו בקפיטל פקטור מתמחים במתן משכנתא למוגבלים, כאלה שהבנק סרב לתת להם משכנתא. גם אם הפכתם למוגבלים ויש לכם תיקים פתוחים בהוצאה לפועל, חובות לבנקים אנו בקפיטל פקטור יודעים לחלץ אתכם ממצב זה, גם אם רמת ההכנסות שלכם נמוכה.

 

מה לגבי הריביות של המשכנתא הנוספת?

לרוב הריביות תהיינה גבוהות יותר מהריביות על המשכנתא הקיימת. זאת עקב הסיכון אותו לוקח הגוף הפיננסי המממן את המשכנתא. הסיכון נובע הן ממצב הלווים והן מזה שכבר יש משכנתא קיימת על הנכס.

 

לכמה שנים ניתן לקבל משכנתא נוספת?

מספר השנים יהיה קטן יותר ממשכנתא סטנדרטית. לרוב ניתן לקבל משכנתא נוספת לפרק זמן של עד חמש או שש שנים. זאת מתוך כוונה שבפרק זמן זה הלווים יוכלו להתארגן ולצאת מהסיטואציה הלא נעימה אליה הם נקלעו.

 

למי מתאימה משכנתא או משכנתא נוספת על הנכס מגוף חוץ בנקאי?

 

לכל מי שצריך והבנק למשכנתאות למסרב, לדוגמא:

 

  • למי שרוצה לסגור תיקים בהוצאה לפועל.
  • מי שנמצא לקראת כינוס נכסים ורוצה להציל את הבית.
  • מי שרכש דירה והתברר לו שהבנק לא מאשר לו משכנתא.
  • למי שיש עיקולים על הכנס.
  • מי שהסתבך בשוק האפור.

 

בקפיטל פקטור עומדים לרשותכם מיטב המומחים בכל נושא או שאלה הקשורה למשכנתא. במידה ואתם זקוקים למידע נוסף ניתן לפנות אלינו ללא כל התחייבות. התקשרו או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם.

מעוניינים בייעוץ עם מומחה למשכנתאות? השאירו פרטים לתיאום פגישה

    שלח
    הוספת הודעה
    למאמרים נוספים:
    משכנתא לסגירות חובות

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    איך להקטין החזר חודשי על הלוואות באמצעות משכנתא לסגירות חובות או משכנתא מוחקת

    משכנתא לבעלי חשבון מוגבל

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    משכנתא לבעלי חשבון מוגבל או מי שעומד לפני פשיטת רגל

    משכנתא לאיחוד הלוואות

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    משכנתא לאיחוד הלוואות כפתרון להקלה בהוצאות החודשיות

     

    יצירת קשר

      accessible
      כלי נגישות

      Powered by - Wemake

      close לורם לורם לורם