קפיטל פקטור משיגים לכם מימון בתנאים הטובים ביותר

smartphone 03-6133999

בלוג

פוסטים עדכניים בנושא משכנתאות

הלוואה כנגד שעבוד נכס

17 ינואר, 2019

לעיתים אנו זקוקים להלוואה גדולה לכל מיני צרכים, עזרה לילדים, כיסוי חובות, לעסק וכדומה. קשה לקבל הלוואה משמעותית מהבנק מבלי להביא ערב. היום כשהשווקים הפיננסיים השתכללו, ניתן לקבל משכנתא לכל מטרה כנגד שיעבוד נכס קיים, בתנאים טובים ובהחזרים נוחים.

ניתן אף לקבל משכנתא שנייה על נכס שכבר רובצת עליו משכנתא, לכל מטרה. למשל, לסגירת תיקים בהוצאה לפועל, הסרת עיקולים מהנכס ועוד. לעיתים יש ללווים המון הלוואות בבנקים, שבגינם ההחזר החודשי גבוה ומפריע להתנהלות היומיומית של המשפחה.

הסיבה שההחזר גבוה נעוצה הן בריבית הגבוהה והן לזמן המצומצם בו ניתנה ההלוואה, בד"כ עד 5 שנים. ניתן לאחד את כל ההלוואות תחת הלוואת משכנתא אחת, בתנאים אטרקטיביים והחזרים נמוכים. מה שיוריד באופן משמעותי את נטל ההחזר החודשי ויגדיל את ההכנסה הפנויה של המשפחה. יחד עם זאת, הבנק לא מאשר משכנתא על נכס קיים באופן אוטומטי, הוא מבקש לדעת את הסיבה לבקשת המשכנתא.

בעבר הסיבה בגינה לקוחות ביקשו משכנתא על נכס קיים הייתה פחות משמעותית מצד הבנק המלווה. כיום הבנקים מבקשים לדעת את סיבת ההלוואה. חשוב לדעת שהם לא מאשרים כל בקשה. הרבה בקשות משכנתא לכל מטרה נדחות כיוון שסיבת הבקשה לא עולה בקנה אחד עם הבנק המלווה. מומלץ במקרים של לקיחת משכנתא לכל מטרה או לקיחת משכנתא נוספת על המשכנתא הקיימת, להיעזר באנשי מקצוע בתחום שיעשו עבורכם את העבודה מול הבנקים ויגדילו את הסיכוי שההלוואה תאושר.

 

מתי מומלץ לקחת הלוואה על חשבון הנכס?

מומלץ לקחת הלוואה במקרים הבאים:

 

  • סגירת הלוואות – ללקוח יש הלוואות בבנקים או מחוץ לבנקים שההחזר בגינם כבד ומקשה על ההתנהלות היומיומית של המשפחה.
  • הוצאה לפועל – במידה ויש לכם תיקים פתוחים בהוצאה לפועל, אפשר לקחת משכנתא על מנת לסגור את התיקים. אפשר אף לקחת משכנתא שנייה. אל דאגה גם אתם מוגבלים בבנקים, אפשר להשיג לכם משכנתא.
  • כונס נכסים – ניתן לקבל משכנתא על מנת לסלק את הכונס וכך "לנקות" את הנכס.
  • עיקולים – ניתן לקבל הלוואה על מנת להסיר עיקולים.
  • הלוואה עסקית – במידה והעסק שלכם בקשיים או שאתם פשוט רוצים לפתח אותו, או להשקיע בנכס חדש. ניתן לקחת משכנתא לצורך ההשקעה בעסק.

 

האם גם לווים עם חשבון לא תקין יכולים לקבל הלוואה על הנכס?

בהחלט. ניתן לקבל משכנתא אף ללווים עם בי.די.איי. שלילי מכל סיבה שהיא, מוגבל בבנק, הוצאות לפועל, עיקול על הנכס, התראה מתאגיד בנקאי ועוד. צריך לקחת בחשבון שלבעלי חשבון לא תקין המשכנתא תילקח מגוף חוץ בנקאי. יש מגוון גופים חוץ בנקאיים בשוק. חלקם טובים וחלקם פחות. חלקים יקרים משמעותית מהאחרים.

 

מומלץ להיעזר בחברת ייעוץ שמתמחה בנושא ההלוואות החוץ בנקאיות למוגבלים או מסורבים בבנקים. אנו בקפיטל פקטור מתמחים בהשגת משכנתא ללווים שהבנקים מסרבים לתת להם משכנתא או הלוואה.

 

לקיחת הלוואה בבנק

 

מה יהיה ההחזר החודשי?

תלוי היכן תיקחו את המשכנתא. במידה והמשכנתא תילקח בבנק, ההחזר החודשי יהיה לרוב החזר מלא לפי לוח שפיצר. במידה וההלוואה תילקח מגוף חוץ בנקאי, יש גמישות בהחזרים ובמסלולים.

 

אם כי ההלוואה מגופים חוץ בנקאיים תהיה לרוב יקרה יותר מהבנקים. מצד שני, ניתן יהיה להתאים את ההחזר החודשי של המשכנתא לפרופיל הפיננסי של הלווה. ישנם מספר מסלולים לפיהם ניתן להחזיר את ההלוואה:

  • החזר מלא- ההחזרים לפי לוח סילוקין שפיצר
  • בלון חלקי- במסלול זה מחזירים ריבית בלבד והקרן עומדת
  • בלון מלא- ללא החזרים חודשיים עם קרן צוברת

 

ניתן אף להתאים את ההחזרים ליכולת הלקוח. למשל ניתן לאשר החזר חלקי של הריבית וקרן צוברת באופן יחסי ועוד. לכל מסלול יש יתרונות וחסרונות. מומלץ להיעזר עם חברת ייעוץ מקצועית.

 

האם ניתן לקבל הלוואה כאשר על הנכס כבר רובצת משכנתא?

אפשר בהחלט. ניתן לקבל משכנתא בדרגה שנייה או בהערת אזהרה. השגת משכנתא כזו דורשת מקצועיות והבנת תחום זה. ישנם הבדלים משמעותיים בין החברות השונות. אנו בקפיטל פקטור יודעים להשיג את המשכנתא המשתלמת ביותר עבור הלקוח.

בקפיטל פקטור עומדים לרשותכם מיטב המומחים, אנשי מימון מהבכירים בתחום, בעלי וותק רב בתחום ייעוץ משכנתאות. במידה ואתם זקוקים למידע נוסף ניתן לפנות אלינו ללא כל התחייבות. התקשרו או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם.

מעוניינים בייעוץ עם מומחה למשכנתאות? השאירו פרטים לתיאום פגישה

    שלח
    הוספת הודעה
    למאמרים נוספים:
    משכנתא לסגירות חובות

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    איך להקטין החזר חודשי על הלוואות באמצעות משכנתא לסגירות חובות או משכנתא מוחקת

    משכנתא לבעלי חשבון מוגבל

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    משכנתא לבעלי חשבון מוגבל או מי שעומד לפני פשיטת רגל

    משכנתא לאיחוד הלוואות

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    משכנתא לאיחוד הלוואות כפתרון להקלה בהוצאות החודשיות

     

    יצירת קשר

      accessible
      כלי נגישות

      Powered by - Wemake

      close לורם לורם לורם