קפיטל פקטור משיגים לכם מימון בתנאים הטובים ביותר

smartphone 03-6133999

בלוג

פוסטים עדכניים בנושא משכנתאות

משכנתא חוץ בנקאית למוגבלים

15 מרץ, 2018

משכנתא הינה הלוואה הניתנת על ידי הבנקים למשכנתאות בישראל כנגד שיעבוד נכס קיים. עם הקשחת התנאים לקבלת משכנתא מצד המערכות הבנקאיות, יותר ויותר אנשים מוצאים את עצמם כמי שלא עוברי את תנאי הסף לקבלת משכנתא. במילים פשוטות, מסורבי משכנתא.

 

הסיבות לסירוב הינן רבות ומגוונות, למשל: כושר השתכרות נמוך, התנהלות עו"ש לא תקינה. ובמקרים היותר מורכבים: הוצאות לפועל, שיקים חוזרים, עיקולים, התראה מתאגיד בנקאי, חשבון מוגבל, כונס נכסים, ועוד. כל הסיבות הללו גורמות לרישום בי.די.איי שלילי, בעקבותיו הבנק יסרב לתת משכנתא.

 

במקרים מורכבים אלו יהיה קשה עד בלתי אפשרי לקבל משכנתא בבנק. חלק מהלקוחות המסורבים חתמו על חוזה, כלומר רכשו דירה ובדיעבד התברר להם שהם מסורבים בבנק. לקוחות אלה שכבר נכנסו לעסקה, עלולים למצוא עצמם בבעיה משפטית. חלק אחר של לקוחות, בעלי נכס קיים, עלולים למצוא עצמם בהליך כינוס נכסים, עקב דרישת חוב של הנושים.

 

משכנתא חוץ בנקאית למוגבלים

 

השווקים הפיננסיים השתכללו עם הזמן וכיום ישנם גופים פיננסיים נוספים היודעים לתת מענה ללקוחות שהבנקים סירובו להם, על ידי הלוואה כנגד שיעבוד נכס. באמצעות הלוואות אלה, ניתן לחלץ חלק גדול מהמסורבים בבנק מבעיות ותסבוכות משפטיות.

 

שאלות נפוצות הקשורות למשכנתא חוץ בנקאית

שאלה: מיהם הגופים הנותנים הלוואות חוץ מהבנקים?
תשובה: ישנם גופים חוץ בנקאיים שיודעים לתת מענה ללקוחות שסורבו בבנק. המשכנתא ניתנת כנגד שיעבוד נכס.

 

שאלה: מה טיבם של גופים אלו?
תשובה: בשוק ישנם מספר לא מבוטל של גופים פיננסיים. הבעיה נעוצה באיכות הגוף הפיננסי נותן ההלוואה. לצד מספר גופים טובים שחלקם אף פועל עם רישיון, יש לא מעט גופים מפוקפקים.

 

שאלה: מה סביבת הריבית הניתנת בהלוואות מעין אלו?
תשובה: הריביות תהיינה יותר גבוהות מריבית על משכנתא באמצעות הבנק. הסיבה היא, שהגוף הפיננסי המלווה מוכן לתת הלוואה ללקוח המוגדר כ"פחות איכותי" עקב היסטוריית אשראי שלילי או בעיות משפטיות. תמורת הסיכון שהוא לוקח על עצמו, סביבת הריבית תהיה גבוהה יותר.
גם פה, הגופים השונים מציעים קשת רחבה של ריביות. החל מריביות סבירות יחסית ועד ריביות מופרזות!

 

שאלה: האם חוץ מעלות הריבית ישנן עלויות נוספות?
תשובה: בהחלט כן! ישנם גופים המציעים ללקוח ריבית נמוכה יחסית. אך מצד שני, ישנן עלויות גבוהות נוספות כמו שכ"ט עו"ד, פתיחת תיק ועוד. כך שבסופו של דבר הלקוח ישלם ריבית כוללת גבוהה יותר, לעומת גוף אחר שהציע ריבית מעט יותר גבוהה ללא עלויות נוספות.

 

שאלה: האם תנאי ההלוואה נתונים למשא ומתן?
תשובה: בהחלט כן. ניתן ורצוי לנהל משא ומתן ולעשות "שופינג" במספר מקומות. לשם כך מומלץ מאוד להיעזר בשירותיו של איש מקצוע או חברה מנוסה בתחום, אשר יובילו אתכם לגופים פיננסיים איכותיים וישיגו לכם את התנאים הטובים ביותר.

 

שאלה: למי מתאימה הלוואה חוץ בנקאית?
תשובה: •למי שנכנס לעסקת מקרקעין (כלומר חתם על חוזה) וכעת מתברר לו שהבנקים מסרבים לתת לו משכנתא.

 

  • למי שיש נכס קיים והפעילו נגדו כונס נכסים. ניתן במקרה זה להציל את הנכס, על מנת שהכונס לא ימכור אותו במחיר נמוך משמעותית משוויו האמיתי.
  • למי שיש חוב למנהל או לארנונה וכתוצאה מכך לא ניתן לשעבד את הנכס לטובת לקיחת משכנתא. במקרה זה ניתן לקחת משכנתא לכיסוי חובות.
  • למי שמעוניין לרכוש נכס ויודע שבטווח הקצר מאוד הוא יהיה תקין בבנק (גם אז, לא כל מקרה) ואז יוכל להחליף את ההלוואה במשכנתא בנקאית.

 

שאלה: מהם המקרים בהם ניתן לטפל באמצעות גופים אלו?

תשובה: כל המקרים בגינם הבי.די.איי שלילי: הגבלה, הוצל"פ, עיקולים, הליך כינוס, שיקים חוזרים,
התראה מתאגיד בנקאי.

 

שאלה: למי לא מתאימה הלוואה חוץ בנקאית?
תשובה: למי שמצפה לקבל הלוואה לזמן ארוך, כמו הלוואת משכנתא. בדרך כלל מדובר על הלוואה לזמן קצר. יש לזכור שמדובר בהלוואה עם סביבת ריבית גבוהה מהבנק. לכן לווים רק אם אין ברירה.

 

שאלה: האם ישנם מקרים שלמרות שהבנק סירב, ניתן להשיג משכנתא דרך הבנק?
תשובה: בהחלט כן! ישנם מקרים שלמרות שהבנק סירב ניתן להשיג משכנתא. ייתכן מצב שבנק אחד לא יאשר בקשה ספציפית ובנק אחר כן יאשר. נקודה נוספת, אופן הגשת הבקשה יכול להשפיע על שיקול לדעתו של הבנקאי. לכן, מומלץ להיעזר באנשי מקצוע.

 

לחברת קפיטל פקטור ניסיון רב בתחום משכנתא חוץ בנקאית. אנו נוכל להשיג לכם את ההלוואה המשתלמת ביותר עבורכם וללוות אתכם עד קבלתה. השירות שלנו חוסך לכם הרבה מאוד כסף ותסבוכות מיותרות.

מעוניינים בייעוץ עם מומחה למשכנתאות? השאירו פרטים לתיאום פגישה

    שלח
    הוספת הודעה
    למאמרים נוספים:
    משכנתא לסגירות חובות

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    איך להקטין החזר חודשי על הלוואות באמצעות משכנתא לסגירות חובות או משכנתא מוחקת

    משכנתא לבעלי חשבון מוגבל

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    משכנתא לבעלי חשבון מוגבל או מי שעומד לפני פשיטת רגל

    משכנתא לאיחוד הלוואות

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    משכנתא לאיחוד הלוואות כפתרון להקלה בהוצאות החודשיות

     

    יצירת קשר

      accessible
      כלי נגישות

      Powered by - Wemake

      close לורם לורם לורם