קפיטל פקטור משיגים לכם מימון בתנאים הטובים ביותר

smartphone 03-6133999

בלוג

פוסטים עדכניים בנושא משכנתאות

ייעוץ משכנתא למסורבים

28 ינואר, 2019

הסיבות בגינם הבנקים מסרבים לתת משכנתא הינן רבות ומגוונות, החל מבי.די.איי שלילי, חשבון בנק מוגבל, עיקולים על הנכס, תיקים פתוחים בהוצאה לפועל, הכנסה נמוכה, היעדר הון עצמי מספיק ועוד. גם אם הבנק סרב לתת לכם משכנתא מהסיבות שמניתי ועוד, דעו שלרוב המקרים יש פתרון. בשנים האחרונות השוק הפיננסי השתכלל ולצד הגופים המסורתיים שנותנים משכנתאות כמו הבנקים, קמו גופים חוץ בנקאיים שנותנים אף הם משכנתא.

 

משכנתא חוץ בנקאית ניתנת כנגד שיעבוד נכס בלבד, בין אן מדובר בנכס קיים או נכס בהליך רכישה. מטרת המשכנתא החוץ בנקאית הינה לחלץ אתכם מהבעיה אליה נקלעתם. אנו בקפיטל פקטור מתמחים בפתרון משכנתא למסורבי בנק ויודעים להתאים לכם את ההחזר החודשי כך שיהיה נוח עבורכם. ולפרוש את המשכנתא במקרים מסוימים אף לטווחים ארוכים של 20 שנה.

 

מהי משכנתא חוץ בנקאית?

זוהי משכנתא הניתנת על ידי גופים חוץ בנקאיים שלא כפופים לרגולציה מצד בנק ישראל. לכן גופים אלו יסכימו לתת הלוואה גם ללקוחות שהבנקים מגדירים אותם "כבעייתיים" מסיבות כאלה או אחרות. חשוב לדעת שגופים אלו אינם מאשרים באופן אוטומטי כל לקוח מכל סיבה שהיא. גופים איכותיים עובדים במתכונת של בנק ולכן ירצו מסמכים רלוונטיים ויבחנו את טיב הבקשה ואיכות הלקוח. כמובן שגופים אלה יהיו יותר סלחניים להיסטוריית האשראי של הלווה.

 

לקיחת משכנתא חוץ בנקאית

 

מה מספר השנים המכסימלי שניתן לקבל משכנתא כזו?

ניתן לקבל משכנתא חוץ בנקאית אף לתקופה ארוכה של עד 20 שנה. אנו בקפיטל פקטור בוחנים את טיב הבקשה וצרכי הלקוח ויודעים להתאים לו משכנתא העונה לצרכיו.

 

מה גובה הריבית במשכנתא כזו?

ריבית של משכנתא חוץ בנקאית תהיה גבוהה יותר מריבית על משכנתא בנקאית. זאת עקב הסיכון הגלום במשכנתא כזו לגוף המלווה. לרוב הלקוחות שצורכים משכנתא כזו, יש בי.די.איי שלילי והיסטוריה של התנהלות אשראי לא תקינה. לכן, הגוף המלווה יגלם בריביות את הסיכון הכרוך במתן הלוואה כזו. זו הסיבה לריביות גבוהות יותר.

 

האם כדאי לכל אחד שנתקל בסירוב מצד הבנק לקחת משכנתא חוץ בנקאית?

בפירוש לא. משכנתא כזו מתאימה ללקוחות שרוצים לחלץ את הנכס מהליך כנוס נכסים, לסגירת תיקים בהוצאה לפועל, לכיסוי חובות ולמי שנכנס לעסקת מקרקעין והבנק אינו מוכן לתת לו משכנתא. כל הסיבות הללו שמניתי מצדיקות ברוב המקרים לקיחת משכנתא חוץ בנקאית.

 

האם למי שיש משכנתא יכול לקבל משכנתא נוספת?

בהחלט כן. אנו יודעים לתת ללקוח משכנתא נוספת על המשכנתא הקיימת. בתנאי שסכום שתי המשכנתאות לא יעברו 70% משווי הנכס.

ממה צריך להיזהר?

לא כל הגופים שנותנים משכנתא חוץ בנקאית הינם גופים ראויים. לצד הגופים הפיננסים הטובים, ישנם גופים פחות טובים. בנוסף, לא צריך לפנות באופן אוטומטי לבקשת עזרה מגוף חוץ בנקאי. יש לא מעט מקרים בהם ניתן לאשר את הלקוח בבנק למשכנתאות, למרות הסירוב שקיבל. הלקוח צריך לפנות לגוף איכותי שיוכל וידע לעזור לו ולחלץ אותו מהמצב בו הוא מצוי.

 

מומלץ מאוד לקבל עזרה מקצועית בתחום זה, מחברת ייעוץ ותיקה ומנוסה המתמחה בייעוץ והשגת מימון בענף החוץ בנקאי. בתחום זה לא מומלץ לקחת סיכונים מיותרים, יש לעבוד עם חברות ייעוץ שיש להם וותק וניסיון מוכח בתחום זה.

 

אנו בקפיטל פקטור יודעים לחלץ את הלקוחות מכונס נכסים, לסגור תיקים בהוצאה לפועל, להסיר עיקולים מהנכס, לתת משכנתא לרכישת נכס ועוד.

 

בקפיטל פקטור עומדים לרשותכם מיטב המומחים, אנשי מימון מהבכירים בתחום, בעלי וותק רב בתחום ייעוץ משכנתאות. במידה ואתם זקוקים למידע נוסף ניתן לפנות אלינו ללא כל התחייבות. התקשרו או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם.

מעוניינים בייעוץ עם מומחה למשכנתאות? השאירו פרטים לתיאום פגישה

    שלח
    הוספת הודעה
    למאמרים נוספים:
    משכנתא לסגירות חובות

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    איך להקטין החזר חודשי על הלוואות באמצעות משכנתא לסגירות חובות או משכנתא מוחקת

    משכנתא לבעלי חשבון מוגבל

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    משכנתא לבעלי חשבון מוגבל או מי שעומד לפני פשיטת רגל

    משכנתא לאיחוד הלוואות

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    משכנתא לאיחוד הלוואות כפתרון להקלה בהוצאות החודשיות

     

    יצירת קשר

      accessible
      כלי נגישות

      Powered by - Wemake

      close לורם לורם לורם