קפיטל פקטור משיגים לכם מימון בתנאים הטובים ביותר

smartphone 03-6133999

בלוג

פוסטים עדכניים בנושא משכנתאות

יועץ משכנתא – האם כדאי?

8 מרץ, 2017

משכנתא טומנת בחובה הוצאות נסתרות רבות אשר רובנו אינם מודעים אליהם כלל ופעמים רבות יכולה לסכן את עתידנו והכלכלי. עובדה זו בולטת עוד יותר על רקע סביבת הריבית הנמוכה הנהוגה כיום בישראל. סביבה זו גורמת לכך כי רבים בוחרים לקחת משכנתא בריבית משתנה מה שמוביל לכך כי אנשים רבים אינם מודעים לכך כי בעתיד הריבית תעלה והחזרי המשכנתא שלהם יעלו בצורה ניכרת גם כן. מכיוון שחלק מרכזי במשכנתא הוא החזר הריביות לבנק הרי שעליית הריבית בעתיד יכולה להוביל להפסדים כספיים ואף לסיכון הנכס עצמו שעליו נלקחה המשכנתא. זוהי דוגמא אחת מני רבות אשר מחייבת בחינה מדוקדקת של המשכנתא לפני שלוקחים אותה.

יועץ משכנתא מומלץ

הפתרון – יועץ משכנתא

כדי להתמודד עם המשכנתא בצורה הטובה ביותר הרי שיש מקום לפנות לכל הכלים אשר יכולים לעזור לנו בנושא. אחד הכלים הטובים ביותר הוא יועץ משכנתא אשר ייעץ לנו לגבי התנאים והתניות אשר מופיעים בהסכם המשכנתא. היועץ לא רק מומחה במשכנתאות אלא שהוא צבר ניסיון ארוך שנים וראה כבר הכול, לכן ניתן לומר כי זוהי כמעט חובה ללכת אליו אם אתם מעוניינים לחסוך כסף. יועץ משכנתאות מקצועי עבר הכשרה ארוכה בתחום והוא יכול לסייע בידינו להבין את הפינות הנסתרות של המשכנתא, לכן אין ספק כי כדאי מאוד לפנות אל היועץ ולהשתמש בשירותיו.

 

הקפידו על בחירת היועץ

כאשר אנו פונים אל יועץ מסוים חשוב מאוד כי נבחר יועץ איכותי ומקצועי. אין סיבה להתבייש לשאול את היועץ בנוגע לניסיונו בתחום ובנוגע להכשרה שהוא עבר. חשוב מאוד גם שנראה כי יש לנו קשר אישי עם היועץ ואנו מתקשרים על אותו גל. ההבדל בין יועץ טוב לרע יכול להיות קריטי מבחינת התשלומים שנצטרך לשלם ובשאלה האם נפסיד כסף עקב כך. לכן חשוב מאוד שנקפיד על בחירת היועץ הטוב ביותר שאנו יכולים להגיע אליו ונבין כי למעשה מרגע שנגיע אל היועץ חצי מהדרך להבנת המשכנתא נעשתה.

 

זכרו מדובר בכלי היכול לחסוך כסף רב

אכן הליכה ליועץ משכנתא כרוכה בהוצאה כספית מסוימת, אך עלינו לזכור כי לקיחת משכנתא לרכישת דירה היא לרובנו העסקה הכלכלית הגדולה ביותר שנבצע בחיים ועל כן אנו צריכים לקחת כל עזרה אשר ניתן לקבל. לכן, גם פעמים רבות שווה להוציא סכום כסף נמוך יחסית כשהדבר יחסוך לנו בסיכומו של דבר הרבה יותר כסף. כאשר אתם מתלבטים האם לפנות ליועץ משכנתאות הסתכלו על התמונה הכללית ותבינו כי כדאי מאוד להשקיע כסף בתחום זה.

לסיכומו של דבר יועץ משכנתאות הוא כלי הכרחי בכדי שנוכל להתמצא בנבכי המשכנתא המסובכת, לכל אחד הלוקח משכנתא כדאי להתייעץ עם היועץ לפחות פעם אחת בכדי שהוא יסביר לנו אותה וייכנס אתנו לפרטים הקטנים ביותר שלה.

מעוניינים בייעוץ עם מומחה למשכנתאות? השאירו פרטים לתיאום פגישה

    שלח
    הוספת הודעה
    למאמרים נוספים:
    משכנתא לסגירות חובות

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    איך להקטין החזר חודשי על הלוואות באמצעות משכנתא לסגירות חובות או משכנתא מוחקת

    משכנתא לבעלי חשבון מוגבל

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    משכנתא לבעלי חשבון מוגבל או מי שעומד לפני פשיטת רגל

    משכנתא לאיחוד הלוואות

    10 ינואר, 2021

    קרא עוד

    משכנתא לאיחוד הלוואות כפתרון להקלה בהוצאות החודשיות

     

    יצירת קשר

      accessible
      כלי נגישות

      Powered by - Wemake

      close לורם לורם לורם